Opgelost door DPD Pakketservice: Binnen 1 week 2x achterelkaar geen pakket ontvangen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 576856
Gebruiker
H.c
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor de 2de keer binnen één week pakketje staat geleverd maar niet ontvangen 😡😡ik vraag me af of deze bezorger dit met opzet doet

Gewenste oplossing

Graag een oplossing en onderzoek starten
Geboden oplossing
De pakket is ergens anders bezorgd 😥 wat mij betreft ik hoef geen pakketjes meer via DPD te ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Goedemiddag, ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat je pakket is geleverd op dit adres:
    Het pakket is bezorgd bij:
    SAMS BOUTQEU
    CORNILUSPLEUN 57
    6413HR Heerlen
    Ik zal er een melding van doorzetten wat betreft het niet thuis leveren. Mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat je je pakket alsnog in goede orde mag ontvangen.
    Vriendelijke groet,
    Rachelle

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen