Klacht DPD Pakketservice: bovenstaande klacht zegt genoeg

# 320550
EMMA#26

Matras en matras sleeve besteld bij Emma matras , zouden bezorgd worden op donderdag . s,morgens 2 mailtjes ontvangen matras is om 11:00 afgegeven bij de parcelshop? en de sleeve word tussen 17:30 en 18:30 thuisbezorgd , heb DPD gebeld, vreemd dat het matras niet thuis bezorgd word . excuus matras word toch tussen 17:30 en 18:30 bezorgd . Bezorger heeft alleen de sleeve bij zich ,heb gevraagd waarom hij het matras niet bij zich heeft. ja die andere jongens hebben ook allemaal geen trek om de hele dag met zo,n groot pakket rond te rijden(matras word in de fabriek opgerold en met plastic omwikkelt vacuum gezogen) ,dus doe ik het ook niet , maar ik ben ook de moeilijkste niet ik zal het morgen bij de buren afgeven. Heb gevraagd aan mijn buurman of hij het voor me aan wilde nemen ,geen probleem ben de hele dag thuis .DPD vrijdag om 8:00 gebeld, buurman op 1a is de hele dag thuis,sorry uw pakket is al retour afzender gestuurd ??? ben na m,n werk naar de parcelshop gereden om te vragen of het wel waar was , ja de bezorger heeft gisteren om 18:00 het matras weer opgehaald .Heb inmiddels mijn bestelling bij Emma geannuleerd en een Emma matras besteld bij beterbed waar hetzelfde matras 50 euro duurder is ,word bezorgd door post nl .

Het zou netjes zijn van DPD als ze mij 50 euro zouden vergoeden

Goedemorgen,
    Allereerst mijn welgemeende excuses voor deze gang van zaken. Als je ons het 14-cijferige pakketnummer van de zending van het matras kunt sturen, kijken we uiteraard graag even met je mee naar wat er precies is gebeurd.
    Helaas kunnen wij je geen vergoeding aanbieden, daar wij een overeenkomst hebben met de verzender. En niet met de ontvanger, helaas. Uiteraard mag je dit verzoek alsnog bij de verzender indienen, zodat zij bij het depot een onderzoek kunnen opstarten en wellicht alsnog een claim kunnen indienen. Ik verneem het pakketnummer graag.
    Groeten, Wendy.
    EMMA#26
    Beste Wendy , pakketlabel 01327028070545 . Met vriendelijke groet JH.Bronkhorst .
    Hallo heer.mevrouw Bronkhorst,
    Ik zie dat het pakket inderdaad al retour is gestuurd naar de verzender. Dit is natuurlijk erg vreemd en niet wat je van DPD mag verwachten. Ik raad je aan om met de verzender contact op te nemen, zij kunnen een claim indienen bij DPD. Mijn excuses voor het ongemak. Groeten, Shirley
    Goedemiddag,
    Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om een pakket retour te sturen en/of een zending te retourneren, op verzoek van de ontvanger. Dit verzoek mag je uiteraard indienen bij de verzender zodat zij in rechtstreeks contact kunnen komen met het betreffende depot. Hopelijk kunnen zij de uitlevering ervan dan alsnog tegenhouden.
    Omdat de verzender met ons de overeenkomst is aangegaan, is dat ook degene die het verzoek tot retourneren bij ons mag indienen. Van jou als ontvanger mag ik dit verzoek helaas niet aannemen.
    Succes in elk geval, en mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop dat het snel en naar behoren voor je wordt opgelost.
    Groeten, Wendy.

EMMA#26

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?