Opgelost door DPD Pakketservice: Brievenbus vernield.

Stam

De bezorger heeft mijn pakket door de brievenbus geduwd, waardoor aan de binnenzijde de brievenbusklep is gebroken. Afleveren bij de buren of een tweede afleverpoging was voor de bezorger blijkbaar geen optie.
Op 10 okt. jl. heb ik hierover een klacht ingestuurd. Die dag kreeg ik bericht dat mijn klacht naar de afdeling die dit verder voor mij zou afhandelen was gestuurd.
Op 23 oktober jl. heb ik laten weten dat ik nog niets heb vernomen, waarna DPD mij aanvankelijk naar de verzender verwees (die met deze klacht niets van doen heeft), en daarna (na een e-mail mijnerzijds) weer aangaf de klacht naar 'de desbetreffende afdeling' te sturen.
Op 11 nov. jl. heb ik opnieuw laten weten nog niets van deze afdeling te hebben vernomen, waarna mijn bericht opnieuw naar 'de desbetreffende afdeling' zou worden gestuurd.
Ik heb thans nog steeds geen reactie gehad, betreur dit ten zeerste en vraag nogmaals om contact met 'de desbetreffende afdeling' om mijn klacht naar behoren af te handelen.

Ik ga er vanuit dat de schade à €6,19 door DPD wordt vergoed.

Stam
    Uiteindelijk is nog op de dag van het deponeren van de klacht over de klacht de aanvankelijke klacht opgelost en heb ik de vergoeding al op mijn bankrekening staan! Dank!

Stam

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?