Klacht DPD Pakketservice: Brutale bezorgdienst bezorgt pakket met paard en wagen.

dutchieforward

Pakket is veel te lang onderweg, volgens track en trace ligt het op het magazijn in Brabant. Meld de klacht bij bol.com, ga het product zelf halen . Staat bezorgmeneer ineens aan de deur. En zegt op zijn Duits, wil je het nu hebben of niet? Ik zeg dat ik het al inde winkel heb gehaald en dat het al meer dan een week heeft geduurd. Daar krijg ik een fysiek antwoordt op van bezorgmeneer "" een hoofd schuddend nee"" Met andere woorden, waar ben je mee bezig , of...., wat een houding...sjonge jonge. Natuurlijk treft dpd geen enkele blaam. Vorig week nog een pakket in mijn tuin gegooit, daarna is het gestolen. Pakketten worden niet op tijd bij de parcelshop afgeleverd, waardoor je voor niks in de parcelshop staat te wachten. Hebben geen code, dus dan mag je hopen dat je de juiste bestelling hebt en niet van iemand anders. Kaart die in de bus wordt gegooid, staat niks op. Of ze komen aan de deur, sturen het naar de parcelshop en je krijgt geen kaart. dpd is ver uit de slechtste bezorgdienst, de beste vind ik DHL

Ik wil niets meer bezorgt hebben door dpd, haal het liever te voet in de winkel, dat spaart een hoop ergenis, wachten en frustratie.

dutchieforward
Dat ik nooit meer iets meer wil te maken hebben met dpd

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?