Opgelost door DPD Pakketservice: Chauffeur is doorgereden zonder aan te bellen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 338859
Gebruiker
SvDam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Chauffeur is doorgereden zonder aan te bellen. Pakket staat gemeld onder "we hebben op dit moment niet kunnen bezorgen." En ze zijn al te laat met leveren. Ik zou het afgelopen vrijdag al moeten hebben ontvangen. Dit is overigens niet de eerste keer!

De oplossing

Tegemoetkoming voor te late levering, het liefst vandaag leveren en uiterlijk morgen! En in het vervolg op tijd graag, ik blijf er voor thuis en heb de pakketten nodig voor mijn werk.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw van Dam,

    Wat ontzettend vervelend dat de chauffeur doorgereden is. Wanneer u iets als dit gebeurd wil ik u vragen om contact op te nemen via onze eigen kanalen zodat wij hierop actie kunnen ondernemen. Dit kan via de telefoon, de mail of via social media. Wij kunnen u daar gericht van dienst zijn. Tegemoetkomingen kunnen wij echter nooit verzorgen, u kunt altijd een klacht indienen via de verzender. Hij is in staat een claim aan te maken hiervoor. De verzender heeft namelijk een contract met ons en u heeft een afspraak met de verzender. Wanneer ik nog iets voor u kan betekenen zie ik u graag tegemoet op een van onze eigen kanalen. Met vriendelijke groet, Anniek

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SvDam
Datum
Uiteindelijke oplossing
De chauffeur is omgekeerd en heeft dezelfde dag nog mijn pakket geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen