Opgelost door DPD Pakketservice: Chauffeur is doorgereden zonder aan te bellen.

SvDam

Chauffeur is doorgereden zonder aan te bellen. Pakket staat gemeld onder "we hebben op dit moment niet kunnen bezorgen." En ze zijn al te laat met leveren. Ik zou het afgelopen vrijdag al moeten hebben ontvangen. Dit is overigens niet de eerste keer!

Tegemoetkoming voor te late levering, het liefst vandaag leveren en uiterlijk morgen! En in het vervolg op tijd graag, ik blijf er voor thuis en heb de pakketten nodig voor mijn werk.

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw van Dam,

Wat ontzettend vervelend dat de chauffeur doorgereden is. Wanneer u iets als dit gebeurd wil ik u vragen om contact op te nemen via onze eigen kanalen zodat wij hierop actie kunnen ondernemen. Dit kan via de telefoon, de mail of via social media. Wij kunnen u daar gericht van dienst zijn. Tegemoetkomingen kunnen wij echter nooit verzorgen, u kunt altijd een klacht indienen via de verzender. Hij is in staat een claim aan te maken hiervoor. De verzender heeft namelijk een contract met ons en u heeft een afspraak met de verzender. Wanneer ik nog iets voor u kan betekenen zie ik u graag tegemoet op een van onze eigen kanalen. Met vriendelijke groet, Anniek

SvDam
De chauffeur is omgekeerd en heeft dezelfde dag nog mijn pakket geleverd.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?