Klacht DPD Pakketservice: Chauffeur komt gewoon niet langs en liegt over de reden van niet-bezorging
Details
De klacht
Gisteren zou een pakket worden bezorgd. Op de status trof ik echter de volgende reden van niet-bezorging aan:Afleverpoging was niet succesvol
Geen acceptatie van goederen / afhaling
Ik heb het nagevraagd (zakelijk adres), er is gisteren helemaal geen chauffeur van DPD geweest. Dit is dus een smoesje. Volgens de bezorger die vandaag kwam afleveren (een andere dan de chauffeur gisteren) had hij al diverse klachten ontvangen over gisteren niet-bezorgde pakketten. Het tijdstip dat erbij staat is 14:52 uur, mij lijkt dat er dan toch nog wel voldoende uren in de werkdag zitten om de route daadwerkelijk te rijden.
De oplossing
Het pakket is inmiddels bezorgd maar ik zou graag zien dat DPD de chauffeur hierop aanspreekt.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.