Klacht DPD Pakketservice: Chauffeur komt gewoon niet langs en liegt over de reden van niet-bezorging

Brigitte

Gisteren zou een pakket worden bezorgd. Op de status trof ik echter de volgende reden van niet-bezorging aan:
Afleverpoging was niet succesvol
Geen acceptatie van goederen / afhaling

Ik heb het nagevraagd (zakelijk adres), er is gisteren helemaal geen chauffeur van DPD geweest. Dit is dus een smoesje. Volgens de bezorger die vandaag kwam afleveren (een andere dan de chauffeur gisteren) had hij al diverse klachten ontvangen over gisteren niet-bezorgde pakketten. Het tijdstip dat erbij staat is 14:52 uur, mij lijkt dat er dan toch nog wel voldoende uren in de werkdag zitten om de route daadwerkelijk te rijden.

Het pakket is inmiddels bezorgd maar ik zou graag zien dat DPD de chauffeur hierop aanspreekt.

DPD Pakketservice
    Beste Brigitte,
    Ik zie dat je pakket gisteren geleverd is. Klopt dat?
    Ik kan helaas niet zien wat de reden was, maar hopelijk gaat het de volgende keer wel goed gaat. Excuses voor het ongemak!
    Groeten
    Hanneke
    Brigitte
    Sorry, maar dit vind ik geen acceptabele reactie. Ik heb zondag iets bij Praxis besteld dat ik met spoed nodig had. Praxis doet aan 24-uurslevering en ik had het dinsdag in huis moeten hebben. De DPD-chauffeur had er echter blijkbaar geen zin in en heeft z'n ronde maar half gereden. Nu is het opgelost omdat het op woensdag alsnog is bezorgd? Ik dacht het niet.

Brigitte

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?