Klacht DPD Pakketservice: Chauffeur stopt en rijdt meteen weer door en dan zeggen dat levering niet mogelijk is!!!

BozeWolf#13

Pakket zou vandaag tussen 16.33 en 17.33 uur bezorgd worden.
Ik zie de DPD bus stoppen zo rond 17.25 uur en deze rijdt meteen weer door.
Mijn man is net de hond uitlaten en ziet de bus een paar huizen verder stoppen de chauffeur is achterin zijn wagen aan het zoeken oid.
Mijn spreekt hem aan en vraagt of hij op .. nr moet zijn, en zegt dat deze een paar huizen terug is.
Chauffeur zegt oke, is het goed dat ik straks even langs kom.
Mijn man vindt dit goed.

Maar niemand gezien en zie een melding dat om 08/11/2019 17.32 Afleverpoging was niet succesvol . Geen Acceptatie van goederen/afhaling.

En hiervoor betaal ik dan €3.90 via de leverancier!!

Ik ben de hele dag en avond thuis gebleven voor dit pakkketje dat zeer belangrijk voor mij is.

En nu?
Komt desbetreffende chauffeur morgen langs (zaterdag 09.11.2019)
Lijkt mij niet meer als logisch want zo'n jokkebrok mag wat mij betreft de schade in zijn eigen tijd goed komen maken.

Jammer dat we geen camera hebben hangen want anders had ik een mooi bewijs gehad van het gedrag van de chauffeur.

Jammer weer de zoveelste blunder van DPD!

Dat het pakketje morgen alsnog geleverd wordt en dat desbetreffende chauffeur morgen zijn excuus komt aanbieden voor zijn actie!

DPD Pakketservice
    Beste meneer/mevrouw Immens-Trommelem,

Bedankt voor het melden van je klacht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat jouw pakket niet is geleverd.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen.

Dit kan via een contactformulier voor verzenders via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.

We zien jouw bericht graag tegemoet.

Customer Service DPD​​​

BozeWolf#13
Nu een standaard antwoord. Ik heb mijn pakketnummer al doorgegeven. Ik wil mijn pakket gewoon morgen hebben en excuus van de chauffeur voor zijn actie.. Stoppen en doorrijden en daarna zeggen dat die straks komt en dan niet meer komen opdagen. Ik vind dit in 1 woord onbeschoft gedrag.

Ook een klacht indienen over ?