Klacht DPD Pakketservice: Chauffeur van uw bus vertoont roekeloos rijgedrag door een woonwijk waar veel kinderen wonen.

The Lex

Heden 27-2-19 om 13:29 uur. Chauffeur van uw bus vertoont roekeloos rijgedrag door een woonwijk waar veel kinderen wonen.

De chauffeur aanspreken op zijn rijgedrag en adviseren dat hij volgende keer beter sorry kan zeggen in plaats van een ander de schuld te geven op het moment dat hij aan wordt gesproken op zijn rijgedrag en advies wordt gegeven om in een kindvriendelijke straat niet zo hard te rijden.
De volgende keer komt er een kind met een fiets van de oprit in plaats van een auto die er normaal vanaf rijdt. De fiets met kind zal harder gaan.

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Hoefnagel,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij verwachten meer van onze chauffeurs. Ik wil u echter graag vragen deze klacht bij onszelf aan te melden. Heeft u misschien een kenteken genoteerd? Deze ontvang ik dan ook heel graag, een pakketnummer van een pakket die bij u in de buurt geleverd is mag ook. Omdat er meerdere chauffeurs in de buurt kunnen rijden hebben wij dit wel nodig om de klacht aan te maken. Wij ontvangen uw volledige klacht graag telefonisch, via het contactformulier of via social media zodat de chauffeur hierop aangesproken kan worden en wanneer nodig dat er andere maatregelen zullen volgen. Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor de moeite! Groetjes Anniek

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?