Klacht DPD Pakketservice: Creditering niet verzonden pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 110351
Gebruiker
Jose
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Op 16 april aan dpd gevraagd om een creditering uit te voeren op een pakket die niet verstuurd zou worden. Ik kon de customer service mijn gegevens toesturen en het zou worden geregeld.
Diverse keren gemaild en de laatste reactie is dat het nog lang ging duren omdat ze over gaan op een nieuw systeem.
Tot op heden (19 mei) nog niets ontvangen.

Wanneer kan ik mijn creditering verwachten? Toch treurig dat ik meer dan een maand op mijn betaling moet wachten om een interne reden. Zonder duidelijkheid.

De oplossing

Bedrag zsm op rekening ontvangen

11 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Goedemorgen. Het is inderdaad niet prettig dat onze klanten merken dat we over zijn op een nieuw systeem. Dit hadden we graag willen voorkomen. Maar het is helaas wel zo. Hierdoor is er een behoorlijke achterstand opgelopen die ongeveer 4 weken duurt. Graag wil ik u vragen toch nog even af te wachten.
    DPD - Astrid
  2. Auteur
    Jose
    Datum
    Goedemorgen,Bedankt voor de snelle reactie. U geeft aan dat het ongeveer 4 weken duurt, echter wacht ik dus al meer dan 4 weken op de creditering. Graag hoor ik concreet van u wanneer ik de creditering kan verwachten.Gr Jose
  3. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dat begrijp ik. Echter met alle feestdagen die er ook nog tussendoor gekomen zijn, zal dit iets langer duren. Ik begrijp dat het erg lastig is.
    Heeft u voor mij een volledig 14-cijferig pakketnummer, dan kijk ik of mijn collega's dit snel kunnen zien.
    Astrid
  4. Auteur
    Jose
    Datum
    Het pakketnummer die erbij staat is: 05228048624419
  5. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Ik ga proberen of de afdeling specifieker kan zijn in wanneer de betaling gaat komen.
    Astrid
  6. Auteur
    Jose
    Datum
    Inmiddels weer 5 dagen verder. Nog geen creditering ontvangen of te horen gekregen wanneer jullie gaan crediteren.
  7. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Goedemiddag,
    In de twee werkdagen dat we verder zijn heb ik nog geen concreet antwoord ontvangen van de betreffende afdeling over de datum van uitbetaling. Ze hebben de claim in hun lijst staan en proberen hem deze week af te handelen. Helaas kan ik niet meer toezeggingen doen dan dat. Ik hoop op uw begrip in deze.Groet,
    Astrid
  8. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Inmiddels hebben we een informatie gehad van onze collega's. De betaling staat klaar en gaat deze week nog verstuurd worden. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
    Met vriendelijke groet,
    Esther
  9. Auteur
    Jose
    Datum
    De oplossing is prima, echter is na een week nog steeds het bedrag niet binnen.
    Inmiddels 6 weken verder...
  10. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste Jose,

    Ik heb vandaag van mijn collega's begrepen dat komende woensdag de creditering uitgevoerd gaat worden en dat je woensdag, donderdag of uiterlijk vrijdag het bedrag terug gestort krijgt.
    Excuses van de eerdere meldingen.
    Groeten,
    Kari
  11. Auteur
    Jose
    Datum
    Na 7 weken heb ik het bedrag ontvangen.
    Zoals te lezen ben ik verkeerd geinformeerd, niet alleen via deze site, maar ook bij telefoon/mailverkeer.
    Ik had verwacht dat wanneer ik social media inschakel, de klacht sneller verholpen zou zijn. Maar zo heb ik dit niet ervaren.
    Volgende keer verzend ik dan ook eerder bij postnl dan bij dpd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jose
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?