Klacht DPD Pakketservice: de bezorgen gooit gewoon een briefje in de bus als je thuis bent ze bellen niet aan .

Albert Kooistra

dat ze niet bereikbaar zijn voor klachten betreft bezorging:

dit is de tweede keer al dat het me overkomt de eerste keer heb ik via de leversier te horen gekregen dat het pakketje als was bezorgt. ik heb zelfs niet eens bericht gehad dat ze er zijn geweest. en dan wordt het pakketje bezorgt in een ander gemeente. krijgt geen enkel medewerking . van die mensen de waarde van het pakket was ongeveer €1000 en nu tweede pakketje ongeveer €250
ze doen maar waar ze zin in hebben .(ik was gewoon in huis ze gooide snel een briefje in de bus en ze zijn weg

DPD Pakketservice
    Beste Albert, hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je geen bericht hebt ontvangen van onze chauffeur of in ieder geval dat deze onduidelijk was en ook dat je gewoon thuis was. Dit is zeker niet de bedoeling en wij maken hier dan ook een klacht voor aan en zullen deze doorsturen naar het depot. Jouw pakket zal vandaag bij de Parcel shop geleverd worden. Wanneer deze daar geleverd is ontvang je een bericht waar je het pakket op kunt halen. Onze excuses voor het ongemak!

Albert Kooistra
dit is al de tweede keer dat dit gebeurt hoe moet ik jullie vertrouwen .anders vervang de bezorger. ik hoor meer klachten over hem. er is vandaag iemand thuis dus zeg niet er is niemand thuis. en ik heb geen zin om na een andere gemeente te rijden om het pakje op te halen

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?