Opgelost door DPD Pakketservice: De bezorger laat altijd een briefje achter terwijl hij is niet geweest.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 378734
Gebruiker
Ayman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De bezorger laat altijd een briefje achter terwijl hij is niet geweest, maar wij waren de hele dag thuis.
en dit is niet de eerste keer.

Gewenste oplossing

Dat hij aanbelt.
Geboden oplossing
de desbetreffende chauffeur erop aangesproken wordt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Ibrahim, wat spijtig om te horen dat de chauffeur het pakket niet bij je heeft aangeboden. Ik heb hiervoor een klacht ingediend zodat de desbetreffende chauffeur erop aangesproken wordt.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen