Klacht DPD Pakketservice: De bezorgers doen hun werk niet : aanbellen, pakket aflevering. Het is geen hogere wiskunde 😠

Mar287

3 december. Ben heel de dag thuis, geen bezorger gezien. Bij navraag op messenger : u was niet thuis. Pakketje ligt een flat verder ga het daar maar halen. WTF waarvoor betaal ik jullie verzendkosten? ???

Vandaag maken ze het nogggg bonter. Zelfde verhaal : ben gewoon thuis. Krijg email : u was niet thuis.
Pakketje ligt bij een afhaalpunt in een andere stad dan mijn woonplaats! !!
Ik ben invalide en kom weinig buiten, laat staan buiten mijn stad.
Ik vind dit echt heeeeel schandalig!
Wel de verzendkosten opstrijken maar ipv netjes bezorgen gewoon maar neerpleuren waar het jou uitkomt!
Begint een beetje naar oplichting te rieken. ..

Dat mijn pakket mij op mijn huisadres ter hand wordt gesteld.
Wegens gezondheidsredenen ben ik helaas altijd thuis.
2 x met DPD pakketje laten bezorgen, 2 x leugens dat ik niet thuis was! 😠
De verzender heeft contact met DPD gehad. DPD gaat nu kijken of het pakketje alsnog op mijn adres kan worden bezorgd. ... ben gewoon sprakeloos. ... Je bent een verzendbedrijf waarvan de bezorgers aanbellen en vervolgens hard weglopen en melden dat er niemand thuis is! Vervolgens wordt je pakketje in een andere stad dan jouw woonplaats afgegeven bij een afhaalpunt. Ik heb nu 2 x met DPD te maken gehad, was beide keren heel de dag thuis, maar beide keren is het pakketje NIET aan mij afgegeven! NOOIT meer DPD ! Mensen, wees gewaarschuwd!

DPD Pakketservice
    Beste Mar287,

Bedankt voor jouw feedback. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. Ik betreur dat de levering van jouw pakket niet naar wens is verlopen. Wil je de status weten van jouw bestelling, ontvang ik graag het 14-cijferig pakketnummer. Via de officiële DPD kanalen zijn wij te bereiken. Telefonisch van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur op het nummer 0900 3734 663 (€0,50 per gesprek). Via Facebook, Twitter of vul een contactformulier op de website: www.dpd.nl.

DPD Customer Service

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?