Opgelost door DPD Pakketservice: Deel 3 klacht: Gaarne eens reageren. Bezorger weigert dienst

content Opgelost
CBSeriously

Graag uitzoeken waarom de bezorger verdomd is te bezorgen. Tweede keer dat het rechtstreeks naar een ophaalpunt wordt gebracht.

Ten eerste eens een keer reageren.
Uitleg waarom de bezorger niet aan huis bezorgt.
Het is maar afwachten of er daadwerkelijk wat gebeurt en de chauffeur er iets van opsteekt.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    CBSeriously
    Opvolger van klacht 2, omdat er niet wordt gereageerd en klachtenkompas de klacht dreigt te sluiten.

DPD Pakketservice
    Beste meneer/mevrouw Prins,

Bedankt voor je bericht. Allereerst mijn excuses voor de late reactie.
    Wegens grote drukte van de afgelopen weken, is het helaas niet gelukt om eerder te reageren.
    Volgens ons systeem heb je jouw pakket inmiddels afgehaald bij de parcelshop. Is dit niet het geval, adviseer ik je om contact op te nemen met de afzender.
    De afhandeling van het onderzoek zal tussen DPD en de afzender plaatsvinden.
    Ik ga een klacht over de chauffeur doorsturen naar het depot.

Customer Service DPD​

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?