Klacht DPD Pakketservice: Door bedrijf gewoon belazerd

Klachtnummer
# 407055
Gebruiker
farelschool@conciërge
Datum
3 reacties

Details

Klacht

OP een pakket van sond verkeerd adres en het kwam in het depot terecht, vervolgens gemaild mat DPD en kreeg al snel een mail terug dat het goede adres ontvangen was en het pakket bezorgd werd. Een week later nog steeds niets gebeld met DPD en na een uur met telefonist aan telefoon gezeten te hebben bleek dat het adres er wel goed op stond en het pakket zou gister bezorgd worden. Weer niets, nu gebeld en dan blijkt ineens dat als een pakket een week in depot staat het wordt terug gestuurd... dus je wordt gewoon 2 maal belazerd door hen. Ik vindt het in 1 woord schandalig.

Gewenste oplossing

zorgen dat mijn pakket alsnog terecht komt en mij minimaal als het pakket werkelijk terug gestuurd is de extra kosten gaat betalen wegens onwaarheid spreken en mailen

3 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    farelschool@conciërge
    Datum
    Het pakketnummer is 01975021873886 Ik verwacht van DPD vergoeding in de onkosten en minimaal een normaal excuus
  3. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen