Klacht DPD Pakketservice: DPD: Probably the worst delivery service in Europe.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444920
Gebruiker
CB123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I got an email saying 'sorry we missed you'. But we were here at home like everyone else and the doorbell works! We did not receive a DPD card. Almost every time I receive a packet from DPD this happens. Not with other services. I believe they do not try to deliver and send straight to packet shop. I would like my delivery to my door like I paid for.

De oplossing

I would like DPD to deliver my package to my door as I paid for. They should contact me to arrange this.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CB123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen