Klacht DPD Pakketservice: dpd heeft adres gewijzigd zodat het niet op tijd is geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290033
Gebruiker
schermnaam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dpd heeft de straatnaam gewijzigd, omdat 1 letter van de postcode onjuist was. Die postcode correspondeerde ook niet met die andere straat!
Pakket wordt nu bezorgd bij een afhaal winkel,
de volgende dag pas, dus te laat.

De oplossing

Er is geen gewenste oplossing. Het pakket is niet op tijd. De lessen moeten geannuleerd.

1 reactie

  1. Auteur
    schermnaam
    Datum
    Netjes dat er gereageerd wordt. Dat had ik graag gisteren gewild.
    Straatnaam is veranderd door dpd. Zie bijlagen:

Uiteindelijke oplossing

Auteur
schermnaam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Pakket is naar een afhaalpunt gebracht. Het bleek een 'niet per fiets te vervoeren pakket' Ik heb het ter plekke uit moeten pakken. Met dank aan de vriendelijke meneer van " Candy freaks" in Amsterdam.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen