Klacht DPD Pakketservice: DPD kan adres niet vinden en stuurt het gewoon terug naar het depot?!
Details
Klacht
Bestelling gedaan in een webshop en die is op 27/11 aangeboden bij DPD.Op 29/11 is deze onderweg naar ons bedrijfspand, helaas zijn we niet aanwezig dus ik ga er vanuit dat deze de volgende werkdag op het afhaalpunt in de stad is.
Op 29/11 krijg ik een mailtje: Pakket afgeleverd bij de buren op nummer 130.
Wij zijn naar de winkel gegaan met nummer 130 - heeft geen pakket in ontvangst genomen.
Verzendende partij gebeld. Zij zien staan dat het is afgeleverd bij een Toko. Er is zelfs een handtekening gezet.
Daar naartoe (is geen nummer 130), hebben ook geen pakket van ons.
Andere toko gegaan, ook geen pakket.
Wederom gebeld naar de verzendende partij, die nemen contact op met DPD.
Pakket is niet afgeleverd bij één van onze buurwinkels, maar retour gegaan onder de noemer : "adres onjuist".
Gisteren telefonisch contact opgenomen met DPD. Excuses, en het pakket word opnieuw aangeboden.
Zojuist wederom de status gecheckt en "geen acceptatie van goederen / afhaling".
Hoe moeilijk kan het wezen DPD?
Het adres op mijn bestelling klopt - We hebben een winkel, haast niet te missen.
Aftekenen en terugsturen omdat je het adres niet kan vinden? Echt zo kansloos.
Hoeveel moeite moet ik nog doen voor mijn pakket?
Gewenste oplossing
Ik wil graag binnen nu en 2 werkdagen mijn pakket op kunnen halen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.