Klacht DPD Pakketservice: DPD kan adres niet vinden en stuurt het gewoon terug naar het depot?!

Desyrel

Bestelling gedaan in een webshop en die is op 27/11 aangeboden bij DPD.
Op 29/11 is deze onderweg naar ons bedrijfspand, helaas zijn we niet aanwezig dus ik ga er vanuit dat deze de volgende werkdag op het afhaalpunt in de stad is.
Op 29/11 krijg ik een mailtje: Pakket afgeleverd bij de buren op nummer 130.

Wij zijn naar de winkel gegaan met nummer 130 - heeft geen pakket in ontvangst genomen.

Verzendende partij gebeld. Zij zien staan dat het is afgeleverd bij een Toko. Er is zelfs een handtekening gezet.
Daar naartoe (is geen nummer 130), hebben ook geen pakket van ons.
Andere toko gegaan, ook geen pakket.

Wederom gebeld naar de verzendende partij, die nemen contact op met DPD.
Pakket is niet afgeleverd bij één van onze buurwinkels, maar retour gegaan onder de noemer : "adres onjuist".

Gisteren telefonisch contact opgenomen met DPD. Excuses, en het pakket word opnieuw aangeboden.

Zojuist wederom de status gecheckt en "geen acceptatie van goederen / afhaling".

Hoe moeilijk kan het wezen DPD?
Het adres op mijn bestelling klopt - We hebben een winkel, haast niet te missen.
Aftekenen en terugsturen omdat je het adres niet kan vinden? Echt zo kansloos.

Hoeveel moeite moet ik nog doen voor mijn pakket?

Ik wil graag binnen nu en 2 werkdagen mijn pakket op kunnen halen.
Pakket zou naar mij komen, wederom niet gelukt en is nu retour naar de verzendende partij. Hoe moeilijk kan het zijn DPD ? Ons adres "bestaat" , is niet onvindbaar, is aan een drukke grote weg te vinden en als de chauffeur moeite had gedaan had hij het via google maps makkelijk kunnen vinden. Zeer ontevreden over jullie service!!

DPD Pakketservice
    Goedenavond, erg vervelend om te horen dat het pakket retour is gegaan omdat het niet juist bij je bezorgd kon worden. Mijn excuses daarvoor, dat is inderdaad niet wat wij van onze chauffeurs verwachten. Bedankt voor het melden, ik zet de melding voor je door naar de Transportafdeling. Ik ga er vanuit dat de leidinggevende hier passende maatregelen voor treft. Ik zie inderdaad in het systeem de melding staan : Geen acceptatie van goederen/afhaling. Dit betekent dat de bezorger je pakket vanuit het depot niet heeft kunnen meenemen, en daardoor is je pakket niet bezorgd. Er zal een nieuwe bezorgdatum ingepland gaan worden. Zodra deze bekend is ontvang je hierover bericht. Ik hoop dat je het pakket snel mag ontvangen. Vriendelijke groet, La-Vie

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?