Klacht DPD Pakketservice: DPD Kan geen opmerkingen toevoegen aan adres

Klachtnummer
# 532239
Gebruiker
Norel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het blijft de DPD maar lukken om ons adres niet te vinden. Dit keer met een zending die uit 2 stukken bestond. Gisteren prima bezorgd, bezorger was 2 minuten na het begin van het bezorg window bij ons, complimenten aan hem!

Vandaag wederom (het gaat vaker fout dan goed):

Afleverpoging was niet succesvol.
Onjuiste adresgegevens ontvanger.

Nu klopt het dat onze straat gefragmenteerd is waardoor het lastig kan zijn om het goede stuk te vinden, maar de DPD is niet in staat een extra instructie aan zijn bezorgers mee te geven zodat ze het adres wel kunnen vinden. Google maps weet namelijk prima waar het is, maar wordt blijkbaar niet gebruikt.

De oplossing

Graag zorgen dat bezorgers gebruik gaan maken van google maps bij bezorging aan ons adres.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen