Opgelost door DPD Pakketservice: DPD kan pakket maar niet op juiste adres bezorgen

content Opgelost
Chrisopzee

Adres wijziging wordt niet doorgevoerd.
Per abuis is er een verkeerd adres op mijn te ontvangen pakket geplaatst. Nu na drie (3)!!! keer het juiste adres te hebben doorgegeven, lukt DPD het nog steeds niet het juiste adres te vinden.
Intern slechte communicatie en zeer ineffici├źnt. Ongelooflijk dat zo een bedrijf nog kan bestaan.

Na twee verkeerde aflever data te hebben gegenereerd, waardoor ik vrij heb genomen, mag DPD mijn verkwanselde uren vergoeden.

DPD Pakketservice
    Goedemiddag Chris,

Ontzettend vervelend dat het adres van je pakket niet is gewijzigd. Wel kan ik zien dat de juiste adresgegevens zijn doorgegeven aan het depot. Waarom dit niet eerder is aangepast is voor mij onduidelijk. Ik kan zien dat je pakket inmiddels op uitlevering staat en we verwachten te leveren tussen 16:07 - 17:07.

Voor een vergoeding raad ik je aan contact op te nemen met je verzender. Zij zijn onze opdrachtgever en kunnen bij DPD een schadeclaim indienen.

Ondanks het ongemak wens ik je een prettige dag.

DPD Customer Service

Chrisopzee
Geen, voorgaande afspraak nagekomen, 8 dagen te laat.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?