Opgelost door DPD Pakketservice: DPD kan pakket maar niet op juiste adres bezorgen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 343676
Gebruiker
Chrisopzee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Adres wijziging wordt niet doorgevoerd.
Per abuis is er een verkeerd adres op mijn te ontvangen pakket geplaatst. Nu na drie (3)!!! keer het juiste adres te hebben doorgegeven, lukt DPD het nog steeds niet het juiste adres te vinden.
Intern slechte communicatie en zeer ineffici├źnt. Ongelooflijk dat zo een bedrijf nog kan bestaan.

De oplossing

Na twee verkeerde aflever data te hebben gegenereerd, waardoor ik vrij heb genomen, mag DPD mijn verkwanselde uren vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Chris,

    Ontzettend vervelend dat het adres van je pakket niet is gewijzigd. Wel kan ik zien dat de juiste adresgegevens zijn doorgegeven aan het depot. Waarom dit niet eerder is aangepast is voor mij onduidelijk. Ik kan zien dat je pakket inmiddels op uitlevering staat en we verwachten te leveren tussen 16:07 - 17:07.

    Voor een vergoeding raad ik je aan contact op te nemen met je verzender. Zij zijn onze opdrachtgever en kunnen bij DPD een schadeclaim indienen.

    Ondanks het ongemak wens ik je een prettige dag.

    Met vriendelijke groet,
    DPD Customer Service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chrisopzee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, voorgaande afspraak nagekomen, 8 dagen te laat.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen