Klacht DPD Pakketservice: Dpd komt zijn (lever) afspraken niet na en doen maar wat.

Ilse

Pakket 1: heel de dag zitten wachten op levering. Vervolgens is het pakket afgeleverd bij een afhaalpunt. Dpd opgebeld l, word gezegd dat ze langs zijn geweest en een briefje in de brievenbus hebben gedaan. NIET DUS. Ze zijn nooit hier langs gekomen.

Pakket 2: al een week staat het pakket in Oirschot op depot, bel je naar de dpd met de vraag het zit. Oh sorry mw er staat aanhalingstekens bij je adres. Ik verander het pakket word morgen bezorgd. Even later kijk je op de track and trace is het pakket ineens in Luxembourg. Weet opgebeld naar dpd. Ja sorry mw uw pakket is doorgestuurd naar de afzender, er was een laadfout. Dan word ik ineens in de wacht gezet zonder dat die vrouw zei dat ze dat ging doen. Hierop volgend Afzender gebeld die zei ze hebben niet eens een bezorgpoging gedaan. Vervolgens moet ik nu nog langer wachten op het pakket.

Dpd doet maar wat!! Jammer dat ik niet kon kiezen wie er kon bezorgen anders was het zeker geen dpd. Wat een rotzooi daar.

Zorgen dat het pakket morgen hier bezorgd word!

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?