DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht DPD Pakketservice: DPD levert pakket niet en het hangt in Veenendaal vast
Details
Klacht
DPD Groot-Britannie heeft verkeerde huisnummer/toevoeging op pakket geplakt hoewel de juiste nummer op het pakket stond (kon dus niet geleverd worden). Verzender veranderd adres naar een pick-up point, en sindsdien hangt het pakket in Veenendaal vast. Een DPD medewerker zij een email naar hun te sturen, wat blijkbaar niet gebeurt is. Vandaag weer gebeld. En weer dezelfde toezegging. Ik geloof het echter niet meer. De parcel point bestaat nog en is gewoon open. Verzender kan niets doen aangezien DPD in GB niet bereikbaar is via telefoon, email, twitter (mogelijk covid-gerelateerd)Gewenste oplossing
Het pakket naar de aangegeven parcel point sturen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.