Klacht DPD Pakketservice: DPD levert pakket niet en het hangt in Veenendaal vast

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456797
Gebruiker
Redditgirl
Datum
2 reacties

Details

Klacht

DPD Groot-Britannie heeft verkeerde huisnummer/toevoeging op pakket geplakt hoewel de juiste nummer op het pakket stond (kon dus niet geleverd worden). Verzender veranderd adres naar een pick-up point, en sindsdien hangt het pakket in Veenendaal vast. Een DPD medewerker zij een email naar hun te sturen, wat blijkbaar niet gebeurt is. Vandaag weer gebeld. En weer dezelfde toezegging. Ik geloof het echter niet meer. De parcel point bestaat nog en is gewoon open. Verzender kan niets doen aangezien DPD in GB niet bereikbaar is via telefoon, email, twitter (mogelijk covid-gerelateerd)

Gewenste oplossing

Het pakket naar de aangegeven parcel point sturen.
Geboden oplossing
DPD heeft hier nooit op gereageerd en ook niet op mijn klacht. Het probleem is nu wel opgelost, maar niet omdat dpd geholpen heeft.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Redditgirl
    Datum
    Nog steeds geen reactie van DPD. Het pakket lag een hele tijd in Veenendaal en is nu teruggestuurd desondanks de moeite van de afzender en mij om het naar de parcel point te krijgen. Heel slechte service.
  2. Auteur
    Redditgirl
    Datum
    Fantastisch bedrijf.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen