Klacht DPD Pakketservice: DPD long delivery and not delivered!!! Local delivery NL.

Klachtnummer
# 141830
Gebruiker
----
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hello,
Package was sent to me on 01.12 (Datum bestelling: 01-12-2015 11:56 )
today is 04.12 and still did not delivered!
3 days web page shows IN TRANSIT -
https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=05167018708380&locale=en_D2
track is 05167018708380
Delivery is local in Nedetherlands, why so long?! Post NL was send same delivered next day!

DPD are you sleeping?!

Waiting for the reply
Maks

De oplossing

Deliver as soon as possible

3 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Hello Maksim,

    Thank you for your message. I'm sorry to hear you have not yet received your parcel, this is indeed taking long. I will inquire what the current status is and contact you when I know more.

    Best regards,
    Charlotte
  2. Auteur
    ----
    Datum
    Ok. waiting, preferably today.

    Thank you
    Maksim
  3. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dear Maksim,

    Unfortunately your parcel seems to be untraceable. I'm very sorry for the inconvenience. I advise you to contact your sender about this. They can open an official inquiry with DPD and discuss how to solve this matter. Your sender will then solve this matter with you.

    Best regards,
    Charlotte

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen