Klacht DPD Pakketservice: DPD nooit langs geweest

miran0610

DPD heeft op Donderdag 23 mei netjes een mail gestuurd dat er op 24 mei tussen 13:15 en 14:45 me pakje bezorg zou worden. Om 14:15 heb ik op DPD gekeken omdat je kan zien waar de pakketbezorger. Er stond dat het niet gelukt was het pakket te bezorgen op de 1ste afleverpoging. ik was gewoon de gehele tijd thuis dus ze hebben nooit aangebeld! ook zou hij meteen bij een DPD point gebracht worden.. erg vreemd allemaal.

geen pakketjes meer bezorgen of gewoon je aan de afspraak houden. Het was ook nog eens een pakje wat ik al nodig had en nu dus niks meer aan heb. dus misschien een mooie vergoeding maar daar doen jullie vast niks mee.

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Maarel, wat spijtig om te horen dat de chauffeur het pakket nooit bij je heeft aangeboden. Ik heb hiervoor meteen een klacht ingediend. Mijn collega's op het depot zullen de chauffeur erop aanspreken.

Voor een vergoeding kun je contact opnemen met de verzender waarmee je een overeenkomst hebt.

DPD klantenservice

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?