Opgelost door DPD Pakketservice: Dpd pakket niet ontvangen, terwijl volgens hen is afgeleverd

angry Opgelost
Lola1969

Ik heb bericht gekregen dat mijn pakket bezorgd is, echter heb ik niks ontvangen en is er niemand aan de deur geweest.

Ik wil dat men uitzoekt waar het misgaat, waar mijn pakket is en wanneer ik deze nu wèl krijg.
Het bedrijf DPD heeft helemaal geen oplossing geboden, op geen enkel gebied, echter kwam een buurtbewoner van een blok verder dagen later met het pakketje op de proppen. Het was daar voor de deur gezet, zonder dat er een bezorger had aangebeld, terwijl zij wel thuis waren. Ook zij hebben geklaagd bij DPD omdat ze niet van deze manier van werken gediend zijn. Deze mensen gingen er vanuit dat wij wel bij hen aan de deur zouden komen, ze hadden verwacht dat wij een briefje in de bus hadden gekregen of een melding dat het bij hen was afgeleverd. Al deze zaken waren dus niet het geval en een geluk bij een ongeluk dat deze mensen zo vriendelijk waren om het pakket bij ons af te leveren. Opgelost dus, maar niet dankzij DPD.

DPD Pakketservice
    Goedenavond, wij hebben dit al gecommuniceerd via Facebook. Je zal hiervoor helaas contact op moeten nemen met de afzender zodat zij een onderzoek kunnen starten. Sorry. Vriendelijke groet, Rachelle.
    Lola1969
    Inderdaad heb je gemeld dat ik met de verzender contact moet opnemen, maar het is toch vreemd dat het pakket volgens DPD geleverd is, maar wij niks ontvangen hebben, we hebben op het moment van zogenaamde levering een praatje met buren onderling gehad, dus meerdere personen hebben gezien dat er niemand van DPD langs geweest is en dan moet de verzender een onderzoek laten instellen. Ik ga de verzender morgen bellen. Maar ik ben zeker niet content met de gang van zaken. Jij gaf zelf ook aan dat je dit aan gaat kaarten bij de afdeling transport. Dat laat toch ook zien dat je zelf ook wel weet dat DPD behoorlijk de plank misslaat in deze kwestie.
    DPD Pakketservice
    Ik snap dat dit heel erg vervelend is en daarom heb ik het doorgestuurd naar de afdeling Transport zodat zij de chauffeur hier op aanspreken. Je zal inderdaad door de afzender een onderzoek moeten laten starten omdat zij degene zijn waar je een overeenkomst mee hebt. De afzender heeft die met ons. Ik heb ook toegegeven dat dit niet de normale gang van zaken is. Vandaar dat ik het gemeld heb bij de afdeling Transport. Hopelijk wordt je pakket snel gevonden door middel van een onderzoek. Excuses voor het ongemak nogmaals. Vriendelijke groet, Rachelle.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?