Klacht DPD Pakketservice: DPD raakt pakket kwijt

olalotte

Op 28-01-2018 heb ik via de webshop van kledingzaak Topshop een bestelling geplaatst t.w.v. 55,- euro. Omdat ik het pakketje snel nodig had, heb ik 10,- euro extra betaald voor een snellere levering. Het pakket zou op 31-01-2018 bezorgd worden tussen 6:00 en 22:00 uur. Het is nu inmiddels 06-03-2018 en ik heb mijn pakket nog steeds niet binnen. Inmiddels ben ik al een vermogen kwijt aan belkosten met DPD, die mij blijven vermelden dat het pakketje kwijt is geraakt in het depot. Ze verwijzen me steeds door naar Topshop zelf, aangezien zij de officiële klant is van DPD. Contact krijgen met Topshop gaat lastig/haast niet. Ik moet naar het buitenland bellen, wat niet beantwoord wordt en via de mail hebben ze laten weten dat ze er mee bezig zijn. Helaas duurt dat nu ook al een maand. Eén ding is zeker. Ik bestel nooit meer via DPD, waar ik overigens erg klantonvriendelijk werd aangesproken door de klantenservice.

Ik wil graag mijn bestelling cancelen en mijn geld terug ontvangen, nu ik mijn aankoop niet meer nodig heb.

olalotte
    Er valt geen contact te krijgen met het buitenlandse bedrijf Topshop. Ik zou het zeer op prijs stellen als DPD dat voor mij zou doen en eindelijk eens met een oplossing kwam, dat is wel het minste wat jullie terug kunnen doen na al dit gedoe.
    Ik wil gewoon mijn geld terug!

olalotte
    Hierbij het 14-cijferige pakketnummer 1550 4375 2993 59 4 . Ik hoop dat deze ellende snel opgelost kan worden.
    Beste Martijn van DPD,
    Zoals je kan lezen in mijn eerste bericht, valt er geen contact te krijgen met de verzender. Ik kan dus niks doen.