Klacht DPD Pakketservice: DPD reageert niet op vraag over status verzonden pakket.

P. van Noort

DPD reageert niet op vraag.
Op 14 april werd een pakket aangeboden voor verzending van NL naar België. uit de Track&Trace info blijkt dat het pakket op 22 april in het depot Mechelen aankwam met de aantekening controle op beschadiging. Daarna gebeurde er niets meer. Herhaalde verzoeken om info over status van het pakket werden niet beantwoord. Ook op het indienen van een officiële klacht met ingebrekestelling bleef reactie uit.

Informatie geven over de status van mijn pakket.

P. van Noort
    DPD heeft na 1 week gereageerd op mijn herhaalde verzoeken. De inhoud van mijn pakket is zoek. Een toegezonden claimformulier ingevuld en ingediend. In afwachting van de afloop.
    P. van Noort
    Een week geleden nadere info over inhoud pakket verstrekt. In afwachting van reactie DPD.
    P. van Noort
    Nog steeds in afwachting van afhandeling DPD claim. Claimformulier ingestuurd.
    P. van Noort
    Nog steeds in afwachting van een oplossing / voorstel DPD.
    P. van Noort
    DPD is nog zoekende naar de inhoud van het door mij verstuurde pakket. Laatste DPD bericht van enige dagen geleden. Ik wacht af.
    P. van Noort
    Nog steeds geen uitsluitsel van DPD. Wacht op afhandeling ingediende claim.
    P. van Noort
    Nog steeds geen resultaten van de DPD zoekacties. Onbegrijpelijk dat het zo lang duurt voordat mijn claim wordt afgehandeld.
    P. van Noort
    Geen vorderingen te melden.
    P. van Noort
    Een oplossing lijkt nog ver weg. Al 3 weken niets gehoord van DPD.
    P. van Noort
    DPD laat niets meer van zich horen.
    P. van Noort
    Op mijn initiatief heeft DPD na. 2 maanden toegegeven dat mijn zending is zoekgeraakt. Mijn eerder ingediende claim moet nu via een andere procedure! De organisatie die de verzend label leverde moet de claim indienen. Hoe kan je het bedenken. Ik ben de verkoper. Ik wacht het maar weer af.

P. van Noort
Wacht nog steeds af. Er is door DPD nog geen oplossing aangeboden.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?