Klacht DPD Pakketservice: DPD stuurt mijn pakket rechtstreeks naar het afhaalpunt in plaats van naar mijn adres.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 476865
Gebruiker
Geen correcte postdienst!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DPD heeft mijn pakket rechtstreeks bij het afhaalpunt geleverd zonder mij daarover te informeren. Op mijn klacht hierover, via klachtenformulier, reageren ze niet. Ik zal voortaan geen zaken doen met bedrijven die de bestelling via deze zogenaamde "bezorgdienst" opsturen.

De oplossing

Verwacht een reactie op mijn klacht die ik via klachtenformulier bij ze heb ingediend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geen correcte postdienst!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets van het bedrijf vernomen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen