Klacht DPD Pakketservice: DPD weigert om een afleverpoging uit te voeren en dropt direct bij het depot

# 462005
NBroek18

Wát is dit toch frustrerend!
Wederom heeft de chauffeur in Eindhoven géén enkele poging ondernomen om mijn pakketje af te leveren!

Reeds in de ochtend heb ik gebeld, omdat ik het pakketje écht vandaag nodig heb! De servicemedewerker heeft me verzekerd, dat het vandaag geleverd zou worden en dat de chauffeur onderweg was.
Ik heb het trackingsysteem gevolg van 10 naar 9, 8, 7, 3, 2, 1 en toen was ik aan de beurt.

Wat schetst mijn verbazing?
Het scherm veranderde in:

Pakketnummer : xxxx
Status : Het pakket kon niet worden geleverd op het opgegeven adres en is doorgestuurd naar een Pickup parcelshop. Zodra het pakket daar geleverd is, ontvang je een bericht.

Ik zit verdorie thuis! Je bent in de buurt en je doet verdorie niet eens moeite om die bus uit te komen?
Hij heeft NOOIT ook maar één poging ondernomen om het bij me af te leveren! Hij is de bus niet uit geweest.
En dat is een hele kwalijke zaak!

Dit is niet de eerste keer, dat ze me dit flikken.
Ik woon in een flat in het centrum van de stad en waarschijnlijk vinden de chauffeurs het irritant om de bus hier te parkeren. En daardoor ondernemen ze geen enkele poging en doen ze net alsof wij niet thuis zijn.

Een minuut erna wordt de frustratie NOG groter, want dan krijg je er vrolijk een mail overheen met als onderwerp:
"Jammer dat je er niet was. Je pakket is onderweg naar de Pickup parcelshop."

Jammer dat je er niet was? Ik zit verdorie de hele dag al op het pakketje te wachten!
De chauffeur verrekt het echter gewoon om de bus uit te komen en het om het te komen leveren!?
Dit is waardeloze service, geen gang van zaken en ik ben echt enorm boos over het feit, dat ik wederom mijn pakje niet ontvang op de voor mij zo belangrijke dag.
Erger nog: ik kan nu niets ondernemen, kan het niet nogmaals geleverd krijgen en MOET naar een pickup?
Er wordt geen tweede ronde gemaakt?

Ik heb wederom klantenservice gebeld en ene Priscilla stond me vriendelijk te woord. Haar handen zijn ook gebonden, dus ik sta machteloos!
Ik heb melding gemaakt, maar krijg geen feedback, krijg geen gehoord, krijg geen bevestiging van mijn klacht en niemand neemt hier nog contact met me over op.
Dit is zó ontzettend frustrerend, niet de eerste keer en dit kost u klanten!
Nou moet ik maar weer afwachten wanneer ik het pakketje kan halen, ik ben niet in de mogelijkheid dat te doen en ik had het vandaag nodig gehad.
Bedankt voor weer een waardeloze service en géén leve

Als ik zou horen waarom de chauffeurs nooit een poging ondernemen bij mijn flat/adres om het pakketje af te leveren.

Maar ik denk dat ik niet eens een reactie terug krijg?
Waardeloze service en frustratie ten top!

NBroek18
    Toch jammer en vooral erg waardeloos dat ze geen enkele moeite nemen om te reageren!
    NBroek18
    Nog steeds geen enkele poging om dit op te lossen.

NBroek18

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?