Klacht DPD Pakketservice: DPD wijzigt ongevraagt de postcode

marcel

Een auto-onderdelen verzend spullen naar mij via DPD en vermeld dus mijn juiste adres. DPD oriënteert zich echter op "Google" en wijzigt eigenhandig de gevonden postcode waardoor het pakket dus niet verzonden wordt.

Hier kun je geen klacht over indienen. Dus je krijgt je spullen gewoon niet.
Hoe DPD hiermee weg kan komen, snap ik niet.

DPD moet van de opgegeven postcode afblijven en opsturen naar het adres zoals verzender heeft vermeld

DPD Pakketservice

DPD klantenservice

marcel
"" Beste Marcel, DPD verandert zelf niks wat betreft de aflever gegevens. Vaak is het zo dat het misgaat op het moment dat de verzender het pakket bij ons aanmeldt. De ontvanger/verzender moet dan contact met ons opnemen om het adres te laten wijzigen. Dit kan overigens ook via mijndpdpakket.nl Met vriendelijke groet, DPD klantenservice """ Zoals geschreven, heeft de afzender het juiste adres opgegeven. Gemeente Heusden, waar een postcode wijziging moest plaatsvinden, heeft contact met DPD gehad en werd verteld dat DPD zich op verouderde Google adressen en postcodes oriënteert en dus het opgegeven overschreidt. Dat is dus eigen handig "wijzigen". Wie zit dus hier verkeerd ? Ik en mijn verzender hebben niets met Google te maken en leveren we het juiste adres aan. Als er dan een foutmelding komt, is het niet sociaal om het pakket gewoon maar te laten liggen, i.p.v. het opgegeven adres te handhaven. Welk systeem DPD ook hanteert, het opgegeven adres heeft de prioriteit.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?