Klacht DPD Pakketservice: Dramatische levering

Klachtnummer
# 442529
Gebruiker
Robin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dramatische levering, Maandag besteld en de eerste informatie was dat die Dinsdag 5-5-2020 bezord zou worden. Ik zag bij de update dat die 5-5-2020 op depot berkel & rodenrijs was aangekomen. Dit had ik veranderd naar Woensdag omdat er niemand zou zijn. Maar woensdag niets gehoord Donderdag niets gehoord. Ik bellen maar ze wisten niks ze hoopte dat het vandaag zou gebeuren. Weer gebeld ze wisten niets de scan ging tussen 12:00-13:00 ik wachten en wachten. Als er een update zou zijn zou ik bericht ontvangen. Ook dit is niet gebeurd want om 14:02 zie ik een update staan bij me eigen tracker''overmacht''. Zelf ophalen bleek ook geen optie te zijn en ze kunnen me niets vertellen.

Ik vind dit echt heeeeeel dramatisch.

De oplossing

Meer duidelijkheid, optie tot zelf ophalen als jullie meerdere afspraken niet na kunnen komen. Maak 't contact met de klant persoonlijker ipv 40 cent per gesprek te vragen en dan als nog 15 minuten moeten wachten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen