Opgelost door DPD Pakketservice: Duty paid zending uit England blijft in Depot

content Opgelost
The young

Mijn zending (een paar schoenen) vanuit England (duty paid) ligt nu al een maand in Oirschot met de reden dat het klaarblijkelijk niet wordt vrijgegeven.
Deze informatie pas verkregen na verschillende keren een poging te hebben gedaan. Ook de Engelse verzender is al meerdere keren bezig geweest om iets te bereiken, maar zonder enig succes. Mij is verteld dat de verzender contact moet opnemen, maar zoals hierboven al geschreven, komen zij ook geen streep verder.
Er is bij DPD geen enkele coöperatieve houding te vinden in de manier van werken, maar ook niet qua service.
Ik weet niet hoe ik dit verder kan oplossen, want het begint echt vervelend te worden. Ik heb al gezegd dat ik wel wil betalen, als dat de oplossing zou zijn....., maar zelfs dat werkt niet....

Ik wil heel graag het pakket ontvangen dat nu door niet uit te leggen redenen in het depot (Oirschot) blijft liggen

The young
    Ik heb nog steeds geen enkele reactie ontvangen!

The young
Onder het motto "niet geschoten is sowieso mis" heb ik via Linkedin de Nederlandse CEO van DPD pakketservice benaderd en hem uitgelegd dat de afhandeling van dit pakket elk gezond verstand te boven gaat. Ondanks dat de verwachtingen van deze actie niet hoog waren, kan ik nu zeggen dat deze CEO meteen in actie is gekomen en met als resultaat dat het pakket vandaag wordt bezorgd. Wel zuur dat het via deze weg wel lijkt te werken en dat via de klantenservice met geen mogelijkheid een oplossing was te verkrijgen. Uiteindelijk was het enige dat nodig was de waarde van hetgeen is het pakket zat, iets dat volgens mij ook door de klantenservice had kunnen worden gedaan, toch?? Dus een dikke duim voor deze CEO en geen duim voor de klantenservice, waar zeker nog veel is te verbeteren.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?