Klacht DPD Pakketservice: Een dag te laat bezorgd. Daar blijf je dus voor thuis en dan komen ze de volgende dag.

Klachtnummer
# 348016
Gebruiker
WilhelmusJohannes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket een dag te laat bezorgd. En de doos was stuk. Je kon duidelijk zien dat er mee gegooid was.

De oplossing

Misschien moeten ze eens kijken of de pakketten wel op tijd bezorgd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer van Doorn,

    Wanneer u een klacht als deze heeft adviseer u ons te contacteren via onze eigen kanalen. Dit kan telefonisch. via social media of via de mail. Via onze eigen kanalen kunnen wij ook de foto uploaden, dat kan via deze site helaas niet. Ik zie uw klacht dan ook graag tegemoet via een van deze genoemde kanalen zodat ik hier een klacht over kan aanmaken voor u. Groetjes Anniek

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen