Klacht DPD Pakketservice: Erg jammer!

Klachtnummer
# 427428
Gebruiker
GaatJeNiksAan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De gehele dag thuis zijn en dan de melding krijgen dat het bezorgd is, en afgegeven is op een depot. Ik snap dat ze het druk hebben. Maar wij als klant zijn er ook voor thuis! Nu kan ik mijn pakket pas de volgende dag ophalen. Er is in ieder geval geen moeite gedaan om aan te bellen!

De oplossing

Personeel erop aanspreken en/of bij vaker voorkomen, aanpakken!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen