Klacht DPD Pakketservice: Fout door dpd kost mij extra geld

Klachtnummer
# 535291
Gebruiker
Dennis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorige week 23-04 iets besteld wat via dpd verzonden zal worden, 28-04 contact gehad met de verzender omdat het pakket nog niet afgehaald was door dpd, deze man vertelde mij dat het pakket 29-04 gehaald werd en 30-04 geleverd zal worden, ik vandaag wachten omdat het pakket zal komen volgens de track en tracé! Maar helaas na contact te hebben gehad met dpd werdt mij eerst verteld dat veel pakketten zijn blijven liggen I.v.m koningsdag en later verteld ze dood leuk dat mijn pakket naar een verkeerd depot gestuurd zal zijn! Nu kan ik mijn pakket pas 03-05 verwachten terwijl ik het morgen 01-05 nodig ben! Nu moet ik elders een set aanschaffen omdat jullie fouten maken en mij niet tegemoet komen door het bijv zaterdag 01-05 te leveren! Graag ontvang ik een reactie hoe dit heeft kunnen gebeuren en waarom ik nu zelf voor de kosten sta! Elke week verzend ik heel wat pakketten via jullie dienst maar als het zo moet ben ik er snel klaar mee!

De oplossing

Ik wil een passende oplossing! Lekker makkelijk om het van jullie af te schuiven terwijl jullie een fout hebben gemaakt!

1 reactie

  1. Auteur
    Dennis
    Datum
    Vandaag mijn pakket ontvangen, er mist iets en er is iets stuk! Waardeloos bedrijf!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen