Klacht DPD Pakketservice: Gebruik nooit dpd

Klachtnummer
# 466307
Gebruiker
Ebm
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Voor de derde keer stelt dpd dat het een pakket heeft geleverd bij mij thuis en heeft dit niet gedaan. Bij navraag blijkt dan altijd dat het pakket terug is naar het depot en de verzender omdat ze niet begrijpen dat het pakket naar een hoog moet (een normale toevoeging in de Nederlandse steden). Klantenservice kan alleen mailen met het depot. Mails waarop niet wordt gereageerd. Ze kunnen de bezorger niet bellen en ook het depot niet. Het is een waardeloos bedrijf want je krijgt nergens inspraak en kunt vervolgens weer helemaal opnieuw bestellen en in de winkel van de verzender gaan ophalen. Wat mij betreft gaat de consumenten bond grondig onderzoek doen naar dit waardeloze bedrijf.

Gewenste oplossing

Ik wil op korte termijn dat ze mijn pakket leveren en op langere termijn dat de klantenservice ten alle tijden inzicht krijgt in details van bestuurders en hun routes zodat ze de bestuurders bij problemen direct kunnenbellen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen