DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht DPD Pakketservice: Gebruik nooit dpd
Details
Klacht
Voor de derde keer stelt dpd dat het een pakket heeft geleverd bij mij thuis en heeft dit niet gedaan. Bij navraag blijkt dan altijd dat het pakket terug is naar het depot en de verzender omdat ze niet begrijpen dat het pakket naar een hoog moet (een normale toevoeging in de Nederlandse steden). Klantenservice kan alleen mailen met het depot. Mails waarop niet wordt gereageerd. Ze kunnen de bezorger niet bellen en ook het depot niet. Het is een waardeloos bedrijf want je krijgt nergens inspraak en kunt vervolgens weer helemaal opnieuw bestellen en in de winkel van de verzender gaan ophalen. Wat mij betreft gaat de consumenten bond grondig onderzoek doen naar dit waardeloze bedrijf.Gewenste oplossing
Ik wil op korte termijn dat ze mijn pakket leveren en op langere termijn dat de klantenservice ten alle tijden inzicht krijgt in details van bestuurders en hun routes zodat ze de bestuurders bij problemen direct kunnenbellenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.