Klacht DPD Pakketservice: Gebruik nooit dpd

Ebm

Voor de derde keer stelt dpd dat het een pakket heeft geleverd bij mij thuis en heeft dit niet gedaan. Bij navraag blijkt dan altijd dat het pakket terug is naar het depot en de verzender omdat ze niet begrijpen dat het pakket naar een hoog moet (een normale toevoeging in de Nederlandse steden). Klantenservice kan alleen mailen met het depot. Mails waarop niet wordt gereageerd. Ze kunnen de bezorger niet bellen en ook het depot niet. Het is een waardeloos bedrijf want je krijgt nergens inspraak en kunt vervolgens weer helemaal opnieuw bestellen en in de winkel van de verzender gaan ophalen. Wat mij betreft gaat de consumenten bond grondig onderzoek doen naar dit waardeloze bedrijf.

Ik wil op korte termijn dat ze mijn pakket leveren en op langere termijn dat de klantenservice ten alle tijden inzicht krijgt in details van bestuurders en hun routes zodat ze de bestuurders bij problemen direct kunnenbellen

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?