Klacht DPD Pakketservice: Geen bezorging, of te laat, geen communicatie, niet klantgericht.

G.J. Meys - Maessen

Pakketten worden wegens laadfout naar de andere kant van het land verstuurd, met geweldige leververtragingen tot gevolg.

Daarnaast nu al 2 weken op pakket uit buitenland aan het wachten dat voor de jaarwisseling al bij DPD in NL aangekomen is. Zou naar een pickup-point worden gebracht. Nooit gebeurd (leert de helpdesk), wordt zonder opgaaf van reden weer retour naar het buitenland gestuurd.

DPD klantenservice kan niets, ook ik niet als consument. Verzender mag het oplossen, terwijl het probleem gewoon bij DPD ligt.

- Slechte communicatie
- Veel fouten
- Externaliseren het probleem, DPD treft NOOIT blaam
- Enorme vertragingen in levering
- GEEN levering überhaupt.

Waardeloos bedrijf.

ALLE verbeterpunten bovenstaand oplossen!

DPD Pakketservice
    Goedemiddag,

Ik kan mezelf goed voorstellen dat het erg vervelend is als de levering met meerdere pakketten niet goed gaat. in de drukke periode rondom kerst en oud en nieuw zijn er een aantal pakketten zonder reden retour gestuurd. Zodra een pakket retour gescand wordt kunnen we niks meer voor je betekenen, omdat we de pakketten dan uit handen geven aan de verzender. Daarvoor de excuses. In zo'n geval zou je inderdaad je verzender moeten contacten. Zij zijn onze opdrachtgevers en kunnen een onderzoek starten naar wat er mis gaat. Daarnaast kunnen zij een schadeclaim in dienen bij DPD.

Ondanks het ongemak wens ik je een prettige dag.

DPD Customer Service

G.J. Meys - Maessen
Geen. Uitleg dat het druk is met de kerstdagen. Enige communicatie zou prettig zijn, nu moet de klant er zelf achteraan. Geen bericht is in dit geval geen goed bericht.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?