Klacht DPD Pakketservice: Geen bezorging, of te laat, geen communicatie, niet klantgericht.
Details
De klacht
Pakketten worden wegens laadfout naar de andere kant van het land verstuurd, met geweldige leververtragingen tot gevolg.Daarnaast nu al 2 weken op pakket uit buitenland aan het wachten dat voor de jaarwisseling al bij DPD in NL aangekomen is. Zou naar een pickup-point worden gebracht. Nooit gebeurd (leert de helpdesk), wordt zonder opgaaf van reden weer retour naar het buitenland gestuurd.
DPD klantenservice kan niets, ook ik niet als consument. Verzender mag het oplossen, terwijl het probleem gewoon bij DPD ligt.
- Slechte communicatie
- Veel fouten
- Externaliseren het probleem, DPD treft NOOIT blaam
- Enorme vertragingen in levering
- GEEN levering überhaupt.
Waardeloos bedrijf.
De oplossing
ALLE verbeterpunten bovenstaand oplossen!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.