Klacht DPD Pakketservice: Geen goede service! Pakje zoek geraakt.

Klachtnummer
# 476153
Gebruiker
gefrustreerd #DPD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb na meerder e mails en telefoontjes mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Het pakket is in Meppel gekomen en daarna niet meer gescand. Er wordt door dpd gezegd dat ik een onderzoek moet laten starten door de verzender, die hebben dat een week geleden al gedaan. Helaas is er vanuit dpd nog geen reactie opgekomen naar de verzender toe. Ze schuiven hun verantwoordelijkheid af naar de verzender terwijl het pakje in Meppel zoek geraakt is. Ook de mensen van de klantenservice zijn soms zeer onbeleefd en niet professioneel.

De oplossing

Ik wil dat ze intern gaan kijken waar mijn pakket is en anders eventueel het volledige bedrag van 125 euro vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    gefrustreerd #DPD
    Datum
    Ik heb tot heden nog geen reactie mogen ontvangen! Wordt er een beetje moedeloos van.......

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen