Klacht DPD Pakketservice: geen levering

Klachtnummer
# 460158
Gebruiker
taelrijk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

1 juli zouden er 2 pakketten geleverd worden. Helaas hebben ze dit bij een verkeerd adres geleverd. 2 juli telefonisch contact gehad en daar werd beloofd dat de pakketjes die dag nog geleverd zouden worden Helaas weer niet daar er op de site stond dat de pakketjes nog op depot waren dus wederom gebeld en weer de belofte gekregen dat ze vandaag 3 juli geleverd zouden worden. Op de site staat nu dat het adres niet correct is maar dit is gewoon goed Weer gebeld en er werd mede gedeeld dat ze een mail zouden sturen naar het depot want bellen kon niet Raar dat er in deze tijd bij t depot geen telefoon aanwezig is. Waarschijnlijk worden ze morgen geleverd maar dan ben ik voor de rest van de week afwezig. Zeer slechte service, ik ben erg ontevreden

Gewenste oplossing

Beloven van alles wat ze niet waar maken
Ik wil mn pakketten zo snel mogelijk ontvangen liefst vandaag nog
Elke x bellen kost me ook steeds 0,50€

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen