Klacht DPD Pakketservice: Geen pakket ontvangen

Klachtnummer
# 390464
Gebruiker
Consument#956
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag geïnformeerd bij de verzender waar mijn pakket bleef. De bezorger zou 13-9-2019 aan de deur zijn geweest. Dat kan, maar er was geen 'niet thuis' bericht achter gelaten. De bezorger zou vandaag weer langs zijn geweest. Niet dus, want ik ben de hele dag thuis geweest. Maar geen DPD. En ook weer geen 'niet thuis' bericht. Het bleek dat het pakket bij een DPD parcel shop was afgegeven. Gewoon, uit gemakzucht. Omdat men te lui is naar de 4de etage te komen. Zoals al eerder is gebeurt. DPD ? Waaardeloos !!!!!!

De oplossing

Het pakket alsnog bezorgen op mijn thuisadres, zoals het hoort.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen