Klacht DPD Pakketservice: Geen pakketlabel ontvangen, wel betaald

Klachtnummer
# 519948
Gebruiker
LyanSmeets111
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat ik vrijdagmiddag een pakketlabel heb betaald, is de DPD site niet meer bereikbaar. Hierdoor is het bedrag wel van mijn rekening afgeschreven maar ontvang ik vervolgens geen verzendlabel. Ik heb meerdere malen geprobeerd telefonisch contact op te zoeken maar krijg dan te horen dat niemand mij te woord kan staan door de drukte. Wel heb ik hier telkens €0,50 voor moeten betalen!

De oplossing

Ik zou graag mijn verzendlabel ontvangen, zonder dat ik opnieuw dien te betalen. Ook had ik graag een vergoeding voor de telefonische kosten omdat deze mij uiteindelijk niet hebben geholpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen