Klacht DPD Pakketservice: Geldklopperij.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 489077
Gebruiker
NRD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slechte maar vooral dure klantenservice. Ik kreeg geen medewerker aan de lijn, maar ik ben hierdoor wel al €0,50 kwijt aan het gesprek. Als ik nog een keer moet bellen kost me dit al €1 ik vind dit echt zwaar belachelijk.

De oplossing

Werken aan hun klantenservice want dit is echt geldklopperij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NRD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen