Opgelost door DPD Pakketservice: Gewicht ligt in depot DPD en komt niet van de plaats af.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 524738
Gebruiker
Marjonne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo, we hebben op 2 feb jl gewichten besteld bij de firma Helisports en DPD zou deze afzonderlijk van elkaar bezorgen. Een hebben we ontvangen en de andere blijft liggen bij jullie op het depot. Diverse keren naar jullie gebeld en gisteren kreeg ik te horen dat jullie niets kunnen doen omdat Helisports www.helisports.nl de opdracht heeft gegeven. Nu krijg ik geen reactie bij Helisports. Zij reageren niet op mails en zijn tel niet bereikbaar. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Via de code zie ik dat het pakket vanaf 24-2 blijft liggen bij jullie. En dan heb heb je als consument pech? Dit kan toch niet. Het gaat om de volgende twee gewichten met code: 05162043006381, 05162043006382. Graag oplossing voor dit probleem.

De oplossing

Het pakket opsporen in Oirschot op het depot en alsnog versturen. Anders contact opnemen met opdrachtgever Helisports

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marjonne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets gehoord van DPD maar wel van de verzender nieuw gewicht ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen