Klacht DPD Pakketservice: gewoon neergezet in portiek ipv geleverd aan deur.

sad Niet opgelost
Snajeduo

Pakket gewoon in portiek gezet ipv geleverd. Pakket zou in eerste instantie worden geleverd tussen 18:00 en 22:00. Geleverd om 10:39

Nooit meer leveren. DPD heeft het nog nooit in 1 keer goed gedaan. Ik kijk volgende keer of er door hun geleverd wordt. Zo ja koop ik het niet meer.
DAT IK EEN KLACHT MOET INDIENEN BIJ DE DPD. DAAR HEB IK GEEN ZIN MEER IN. BEDANKT Rinus Oudejans

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Oudejans,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet naar wens is verlopen.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer en een korte omschrijving van jouw klacht via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen.
    Dit kan via een contactformulier voor ontvangers via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.​

Customer Service DPD​​​​​​​​​

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?