Klacht DPD Pakketservice: gewoon neergezet in portiek ipv geleverd aan deur.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 403777
Gebruiker
Snajeduo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket gewoon in portiek gezet ipv geleverd. Pakket zou in eerste instantie worden geleverd tussen 18:00 en 22:00. Geleverd om 10:39

Gewenste oplossing

Nooit meer leveren. DPD heeft het nog nooit in 1 keer goed gedaan. Ik kijk volgende keer of er door hun geleverd wordt. Zo ja koop ik het niet meer.
Geboden oplossing
DAT IK EEN KLACHT MOET INDIENEN BIJ DE DPD. DAAR HEB IK GEEN ZIN MEER IN. BEDANKT Rinus Oudejans
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Oudejans,

    Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet naar wens is verlopen.

    Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer en een korte omschrijving van jouw klacht via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen.
    Dit kan via een contactformulier voor ontvangers via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.​

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD​​​​​​​​​

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen