Opgelost door DPD Pakketservice: Gewoonweg asociaal gedrag van DPD Pakketservice.

content Opgelost
ZeerOntevredenKlant#66

DPD zou vandaag (17-01-2020) pakket leveren tussen 14.13 uur en 15.13 uur. Volgens de live tracking waren er nog 4 stops voor ze bij mij zouden komen. kijk ik naar een tijdje terug op de live tracking, word er gezegd dat de chauffeur het pakket op dit moment niet kan bezorgen. Ik bel om 16.05 uur DPD op over de status van het pakket, word er leuk gezegd dat het pakket op de maandag erna word bezorgd terwijl er medisch voer van mijn zieke hond in het pakket zit waar mijn hond op zit te wachten. Ook ben ik de hele middag thuis gebleven om het pakket in ontvangst te nemen. En dat je dan aan de telefoon even simpel word afgewimpeld met de mededeling dat je dan moet wachten tot na het weekend vind ik gewoon erg asociaal. En dan druk ik mij nog erg beleefd uit omdat we net taalgebruik moeten plaatsen op deze klachten site. Waarom die belofte van de levering die dag en waarom een live tracking wanneer je toch niet komt opdagen.

Kan nog weinig goed doen. Het kwaad is al geschied. Sowieso wil ik de reden weten waarom de chauffeur in ene keer niet meer kwam bezorgen. Die chauffeur moet wel een hele gegronde reden hebben gehad om dit door mij te laten accepteren. Natuurlijk wil ik ook een excuus en een flinke knieval van het bedrijf DPD.

DPD Pakketservice
    Beste meneer/mevrouw Wilgenhof,

Bedankt voor je bericht.
    Vervelend om te vernemen dat jouw pakket niet in het aangegeven tijdsvak is geleverd.
    Ik zie in ons systeem dat het pakket later met een permanente neerzettoestemming is geleverd. Is dit niet het geval, adviseer ik je om contact op te nemen met de afzender.
    De afhandeling van het onderzoek zal tussen DPD en de afzender plaatsvinden.

Customer Service DPD

ZeerOntevredenKlant#66
Na te hebben gebeld en daaropvolgend een klacht te hebben ingediend. Werd alsnog op een later tijdstip, maar wel op dezelfde dag het pakket alsnog geleverd. De chauffeur kwam in een privé outfit en met z'n privé auto buiten kantooruren alsnog het pakket bezorgen. Iets wat ik wel vreemd vond, maar aan de andere kant was ik ook blij omdat het pakket medische voedings supplementen voor mijn hond bevatte waar ik met smart op zat te wachten. Aangezien dit op een vrijdag was, moest ik wachten tot maandag, na het weekend. Dus al met al was ik nadat ik kwaad een klacht in had gediend wel tevreden over de manier van afhandeling van de chauffeur van DPD.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?