Klacht DPD Pakketservice: Hele dag thuisgebleven, niets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 360383
Gebruiker
Wesc
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De hele dag thuisgebleven om pakketje in ontvangst te kunnen nemen, er komt echter niets en volgens de website kon het pakket niet worden afgeleverd op het opgegeven adres en is het doorgestuurd naar een Pickup parcelshop. Het adres is correct, we waren de hele dag thuis, één van ons zelfs de hele dag buiten rondom het huis, geen bezorger gezien, en ook geen 'niet-thuis' bericht in de brievenbus. Kortom, überhaupt geen enkele 1e afleverpoging gedaan, maar DPD heeft ook geen zin meer om wel langs te komen, we mogen 't zelf gaan ophalen bij een pickup point.

De oplossing

Ik verwacht dat DPD gewoon een afleverpoging op het opgegeven adres doet, daar heb ik (via de verkoper) voor betaald én ben ik de hele dag voor thuisgebleven

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Cozijn,

    Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet helemaal goed is verlopen. Ik heb je klacht door gezet naar het depot, zij zullen dit in behandeling nemen en zorgen voor een gepaste straf.

    Wanneer een pakket geleverd is, is het niet meer mogelijk voor ons om dit op te halen en opnieuw te leveren. Mocht je dit toch thuis geleverd willen hebben, adviseer ik je om contact op te nemen met de verzender.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wesc
Datum
Uiteindelijke oplossing
DPD heeft het pakket nooit aangeboden - waar ik (via de verkoper) wél voor heb betaald - en weigert het te bezorgen, ik moet het zelf ophalen bij een Pickup-point dat alléén tussen 9:30 - 17:30 open is, en op maandag zelfs helemaal dicht?! Lekkere service hoor
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen