Klacht DPD Pakketservice: Hele dag thuisgebleven, niets ontvangen

Wesc

De hele dag thuisgebleven om pakketje in ontvangst te kunnen nemen, er komt echter niets en volgens de website kon het pakket niet worden afgeleverd op het opgegeven adres en is het doorgestuurd naar een Pickup parcelshop. Het adres is correct, we waren de hele dag thuis, één van ons zelfs de hele dag buiten rondom het huis, geen bezorger gezien, en ook geen 'niet-thuis' bericht in de brievenbus. Kortom, überhaupt geen enkele 1e afleverpoging gedaan, maar DPD heeft ook geen zin meer om wel langs te komen, we mogen 't zelf gaan ophalen bij een pickup point.

Ik verwacht dat DPD gewoon een afleverpoging op het opgegeven adres doet, daar heb ik (via de verkoper) voor betaald én ben ik de hele dag voor thuisgebleven

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Cozijn,

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet helemaal goed is verlopen. Ik heb je klacht door gezet naar het depot, zij zullen dit in behandeling nemen en zorgen voor een gepaste straf.

Wanneer een pakket geleverd is, is het niet meer mogelijk voor ons om dit op te halen en opnieuw te leveren. Mocht je dit toch thuis geleverd willen hebben, adviseer ik je om contact op te nemen met de verzender.

Customer Service DPD

Wesc
DPD heeft het pakket nooit aangeboden - waar ik (via de verkoper) wél voor heb betaald - en weigert het te bezorgen, ik moet het zelf ophalen bij een Pickup-point dat alléén tussen 9:30 - 17:30 open is, en op maandag zelfs helemaal dicht?! Lekkere service hoor

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?