Klacht DPD Pakketservice: Het niet bezorgen met een ongeldig excuus.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 443371
Gebruiker
Schuurmanneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1 mei aangeven dat mijn pakket tussen 11.15 en 12.15 bezord zal worden. Uiteindelijk wordt er niks bezorgd met de reden dat het adres niet klopt. Adres klopt gewoon. Is mijn werkadres, notabene Fedex! Verder is er een telefoonnummer bekend en email adres. Vervolgs blijft het een volle week op een depot liggen. En na een week is het retour afzender. Heb nog contact gehad met de klantenservice die mij verzekerde dat het opnieuw in de uitlevering zou gaan. Niet dus en geen pakket. Totale gang van zaken is ronduit waardeloos. Ivm drukte kan ik nog geduld opbrengen. Maar deze manier kan gewoon echt niet. Schandalig!!

De oplossing

Dat het gewoon geleverd wordt.
Regel het met de afzender! En los het
op. Laat überhaupt iets van je horen.
Pakketnr. 0944.5968.0235.03

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schuurmanneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen