Klacht DPD Pakketservice: Het niet bezorgen met een ongeldig excuus.
Details
De klacht
Op 1 mei aangeven dat mijn pakket tussen 11.15 en 12.15 bezord zal worden. Uiteindelijk wordt er niks bezorgd met de reden dat het adres niet klopt. Adres klopt gewoon. Is mijn werkadres, notabene Fedex! Verder is er een telefoonnummer bekend en email adres. Vervolgs blijft het een volle week op een depot liggen. En na een week is het retour afzender. Heb nog contact gehad met de klantenservice die mij verzekerde dat het opnieuw in de uitlevering zou gaan. Niet dus en geen pakket. Totale gang van zaken is ronduit waardeloos. Ivm drukte kan ik nog geduld opbrengen. Maar deze manier kan gewoon echt niet. Schandalig!!De oplossing
Dat het gewoon geleverd wordt.Regel het met de afzender! En los het
op. Laat überhaupt iets van je horen.
Pakketnr. 0944.5968.0235.03
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.