Klacht DPD Pakketservice: Het pakket is niet aangeleverd terwijl wij wel thuis waren.

Consument92

Vandaag zou het pakket vanuit DPD afgeleverd worden bij ons thuis. De pakketbezorger heeft aangegeven dat wij niet thuis waren. Ook is er geen 'niet thuis bericht' aangetroffen in onze brievenbus. Dit wil dus zeggen dat de pakketbezorger nooit heeft aangebeld en dit terwijl wij wel thuis waren. En dit kan nagetrokken worden bij een bouwbedrijf dat op dat moment werkzaam was bij ons appartementencomplex. Ook zijn wij niet gebeld, terwijl er op de orderbon onze telefoonnummer vermeld staat.

Wij hebben al een klacht ingediend via de klantenservice van DPD. Wij zijn te woord gestaan, na 20 minuten wachten, door een vrouw (die erg zuur was) en een man, ook na 20 minuten, die de telefoon naderhand ophing, omdat het kennelijk te heet werd onder zijn voeten. En dit wordt dan service genoemd. Blij toe dat jullie telefoongesprekken gebruiken voor trainingsdoeleinden. Dit zou dus betekenen dat jullie de telefoongesprekken terug kunnen luisteren. Ik raad jullie dan ook zeker aan dit terug te luisteren (28-4-2020 om 10.23 en 10.48 -> de tijden dat wij belden, dus gesprek wel om 10.43 en 11.08)

Het pakket wordt bij een ophaalpunt afgeleverd. Stel je eens voor dat ik slecht ter been zou zijn, geen kinderen heb en geen contact heb met buren? Dan wordt er dus van mij verwacht dat ik toch dat pakketje zelf ophaal? Dat vind ik te absurd voor woorden. Er wordt vanuit de klantenservice niet meegedacht, maar laten alles in het midden staan.

Jammer dat je niet altijd kan kiezen door welke pakketservice je pakket aangeleverd kan worden. Voor mij wordt het in ieder geval nooit meer DPD.

- Het pakket in het vervolg nogmaals aan gaan bieden ipv naar een pick up store brengen;
- Training voor de klantenservicemedewerkers: ' Hoe communiceer ik met een klant?'
- Klanten bellen als je het pakket niet aan kan leveren, want waarvoor staat er een telefoonnummer op de afleverbon?

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?