Klacht DPD Pakketservice: Hoe klantonvriendelijk kan een bedrijf zijn!

remco

Het is inmiddels 11 dec., nog steeds niets gelezen van jullie!
Hoe klantonvriendelijk kan een bedrijf toch zijn.
Lees onderstaande mails nog eens goed door en kom aub. met een schriftelijke reactie.
Mocht ik voor 1 jan 2020 niets van jullie lezen, dan zal ik deze klacht elke maand via Klachtenkompas indienen.

Van: Remco Bos [mailto:remco.bos@home.nl]
Verzonden: vrijdag 1 november 2019 16:28
Aan: 'customerservice511@dpd.nl'
Onderwerp: FW: Vervolg op berichtgeving Nieuwe Support Case: 00383520 | Klacht!-

Het is inmiddels 1-Nov. 2019 en ik heb nog steeds niets van u mogen lezen.
Hoop niet dat ik nogmaals eerst weer via Klachtenkompas een reactie van u te moeten krijgen.
Dat zou ik jammer vinden.

Ik kreeg zaterdagmorgen 14 sept. 2019 heel vroeg onderstaande mail van DPD aangaande mijn bestelling bij Witjes verzendhuis in Emmen.
Echter, ik heb de hele zaterdag voor niets zitten te wachten om de bestelling in ontvangst te nemen.
Heb de live tracking permanent gevolgd, maar het pakket heeft de hele dag in het depot in Tynaarlo gelegen, pakket is pas maandag bezorgd.
Heb juist voor de levering op zaterdag gekozen, omdat ik dan vrij ben van mijn werk.
Vind dit gewoon waardeloos gedrag van DPD en ik accepteer dit ook niet. Heb helaas al een keer eerder een vervelende ervaring met uw bedrijf gehad.
De chauffeur had destijds op een warme dag geen zin meer en tekende zelf voor ontvangst, terwijl het pakket niet was afgeleverd.
DPD heeft destijds schriftelijke excuses gemaakt en de chauffeur heeft toen een waarschuwing gekregen.
Ben inmiddels achter de echte waarheid, omdat ik maandagochtend 16 sept. de chauffeur persoonlijk, op een nette manier, heb aangesproken over het niet leveren op zaterdag.
Ondanks dat DPD via mail van de planning had beloofd, het pakket zaterdag af te leveren, is er op zaterdag helemaal niet gereden door DPD op Winschoten en omgeving
Er waren namelijk wat festiviteiten in Winschoten die dag.
Het zou mij niet verbazen dat dit op eigen initiatief van de chauffeur zelf is gebeurd, dat weet ik echter niet helemaal zeker.
De chauffeur werd een beetje boos toen ik hem aansprak op het niet leveren op zaterdag en zei dat ik dan beter geen DPD meer kon kiezen als vervoerder.
Dit waren zijn letterlijke woorden, ik vind dat een slechte reclame voor DPD.
Wil graag een inhoudelijk antwoord, dus geen standaard tekstje aub.

Schriftelijke inhoudelijke reactie.

remco
    Klacht nog steeds niet beantwoord.
    remco
    Weer een week verder en nog steeds niet gehoord.
    Hoe onfatsoenlijk kan je toch met je klanten omgaan!
    remco
    Het is nu 16 Jan. 2020 en steeds heeft DPD biet gereageerd.
    Klantvriendelijkheid is gewoon waardeloos.
    Ik blijf doorgaan.
    DPD Pakketservice
    Beste dhr. Bos,

Bedankt voor je bericht. Allereerst mijn excuses voor de late reactie.
    Wegens grote drukte van de afgelopen weken, is het helaas niet gelukt om eerder te reageren.
    Wil je de status weten van jouw bestelling, ontvang ik graag het 14-cijferige pakketnummer. Via de officiële DPD kanalen zijn wij te bereiken. Telefonisch van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur op het nummer 0900 3734 663 (€0,50 per gesprek), Facebook en Twitter..

Customer Service DPD​

remco
Waardeloos. Er is helemaal niets opgelost, men heeft de 14 cijferige code al lang. Heb al meerdere keren (minstens 5x) deze klacht bij DPD gedeponeerd, er is ook al door hun een casenummer aan gegeven. Men heeft kennelijk geen zin om een schriftelijke reactie te geven. Wat is dit een klantonvriendelijk bedrijf.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?