Klacht DPD Pakketservice: Ignoranz van transportschade.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 368419
Gebruiker
Britta Katrine Christensen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb mij zelf 4 pakketten vanuit Duitsland naar Nederland gestuurd. Alle 4 pakketten zijn behoorlijk beschadigt geweest. DPD zegt nu in de email, dat het meer of minder mijn eigen schuld is, omdat de dozen niet 'een drukweerstand van 100 kg hebben'. Het zijn 3 nieuwe verhuisdozen en een doos van een stofzuiger geweest. Als ik de dozen niet extra geseald had, waren 2 compleet uit elkaar gevallen. De antwoord van DPD vind ik meer dan onbeleefd! Waar heb ik bijna 90,- € voor betaald?

Gewenste oplossing

Ik vraag dan toch minimaal 50% van mijn kosten terug.
Geboden oplossing
Doorverwijzen naar DPD. Formulier ingevuld een nooit meer iets van gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Christensen, wat spijtig om dit te horen. Wij van de webcare kunnen u hiermee helaas niet verder helpen. U kunt uw klacht bij onze verzenders afdeling neerleggen. Hun contactinformatie vindt u op www.pakkettenversturen.nl

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen