Klacht DPD Pakketservice: Ik was puur thuis gebleven om mijn pakket maar dpd kwam reed niet eens door mijn straat!!

Klachtnummer
# 375409
Gebruiker
KOJAK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht al circa 8 dagen op mijn pakket, de dag dat ik mijn pakket moest ontvangen was ik de hele dag thuis en alsnog wordt er beweert dat ik niet thuis was, dat is onjuist. Vanaf dag 1 tot heden heb ik 30 keer telefonisch contact opgelegd en met alle gesprekken heb ik door gekregen dat ik mijn pakket moest ophalen bij de parcelshop, omdat het geleverd was bij parcelshop, ben geweest naar de parcelshop en de mevrouw gaf me door dat mijn pakket niet was bezorgd. Vervolgens heb ik weer gebeld en is mij doorgegeven dat mijn pakket bij een andere parcelshop was afgeleverd, ben direct gegaan en daar hoorde ik ook dezelfde verhaal. Ik heb veel kosten gemaakt betreft bellen en telkens heen en weer rijden. En nu zie ik via de status “door ontvanger opgehaald bij een pickup parcelshop” TERWIJL IK NIETS HEBT OPGEHAALD!!!!!

De oplossing

Dpd heeft de poging niet genomen om het pakket af te leveren, terwijl ik gewoon thuis was!! Ze moeten het pakket snel mogelijk afleveren, we zijn nu reeds 8 dagen verder!!!

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat je pakket weg is.
    Ik adviseer je om contact op te nemen met de verzender van het pakket, omdat zij de opdrachtgever zijn kunnen zij een onderzoek op starten of ervoor kiezen om een nieuw pakket naar je op te sturen.

    Met vriendelijke groet,

    DPD Customer Service

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen